Зарегистрироваться
или войти:
Логин/Пароль
Чтобы общаться на форуме, необходимо зарегистрироваться

Заказал наушники прошло 60 дней, открыл спор! Хотят развести на деньги!

Ответов в теме: 1
ПользователиСообщений: 0

Доброй ночи,хотел бы узнать правильно ли я все сделал.
Ситуация такая заказал наушники прошло 60 дней защита покупателя уже заканивается, а наушники так и не пришли я открыл спор и потребовал полный возврат. На что продавец скинул мне трек номер, мол смотри все работает и предложил согласиться на возрат 0.00$ это очень смешно).
Ну то что отслеживание посылки зависло на (18.05.2018 18:51:48 Погрузка в самолет) уже как 2 месяца его конешно не волнует. Я конечно же отменил его предложение и через день к нам подключилась Администраия Али. И дала вот такое решение.


Я правильно понял администрация хочет чтобы я еще 3 дня подождал? Или какие мои действия в данной ситуации?

____________________________________________________________________

Dear Viacheslav,

Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order 101749777200194.


Please pay more attention to the tracking information. If the package arrive at the delivery office, please contact post office to pick up in time. Buyer should be responsible for any consequences of failure to collect items in time.


According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it is in transit currently. Since your package is still in protection time, please be patience waiting for the package. Any new update of your package, we will keep you updated timely or you can simply track it by go to "My orders"-"All Orders" and click "Track order".

Complaints from buyer
Judgement from AE
Invalid Reason
Purchase Protection is running out, but package is still in transit
Invalid
After checking the tracking information, this order is still within purchase protection time, please be patience waiting for the international package.

Package Information
ePacket
LL288584199CN
In Transit
Solutions:
Option 1: Please continue to wait for 3 days

Response time: 3 days


Please wait in patience and confirm with us whether you have received the goods when purchase protection time ends.
Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal). If we don't receive any feedback about the product problems after the goods are delivered, we will release the payment to your seller based on the delivery information.

Your understanding and cooperation will be appreciated.
Best regards,
AliExpress Case Management Team

Отредактировал(а) ExcellenceUA 13-07-2019 в 00:42
РедакторСообщений: 20578Поблагодарили: 11798 раз

ExcellenceUA, просто отпишитесь в споре через три дня, что ничего не получили. Могут еще попросить подождать пару раз, но потом вернут деньги.

П.С.: Подобные вопросы сюда - https://alitrack.ru/forum/topic-4147-68.html

Алексей Подколзин поблагодарил(а) за этот комментарий
Только зарегистрированные пользователи могут оставлять сообщения на форуме.
Зарегистрироваться
Войти