Зарегистрироваться
или войти:
Логин/Пароль
n5320
Пользователи, последний визит 21 июня 2016 в 21:04
5
сообщений
Информация

На сайте с: 20-05-2016 года
Сообщения 5

  • n5320 | 21 июня 2016 в 19:03

    dear, your country cant ship by ems or dhl, they rejust those parcel, now it cant ship, please give some solution, can i send you airmail post? we can refund this part of money for ems? we are wait for your answer, thank you

    Что хочет продавец.И что мне лучше сделать.По переводчику я так понил какие то проблемы с транспортной компанией или что?

  • n5320 | 21 июня 2016 в 16:14

    Добрый день. Вместо ePacket которую я выбрал для доставки мне отправили через почту нидерландов, что мне делать?

  • n5320 | 15 июня 2016 в 09:17

    Подскажите. В течении 3 дней возврат или что?

    Статус: Dispute Escalated - Waiting for response
    Напоминание: o move forward with this case, you need to response within 2 календарных дней 19 ч. 47 мин. 5 сек.

    Since the package is still in transit when purchase protection ends, we will support you the full refund according to our rule.

    Complaints from buyer Judgement from AE Invalid Reason Proof Guide
    Purchase Protection is running out, but package is still in transit Valid - -

    Package Information
    AliExpress Shipping RBxxxxxxxxxSG In Transit
    Solutions:
    Option 1: full refund 203.99 USD

    Response time: 3 days

    If you have already settled the dispute with seller, please inform us so that we can follow this dispute based on the settlement; if the seller provides valid counter evidence as response, we might update options you could choose.

    Thank you in advance for your understanding and great cooperation.

    Best regards,
    AliExpress Case Management Team

  • n5320 | 20 мая 2016 в 20:02

    Venomi писал(а):

    n5320, если трек совсем не отслеживался, то Вы не ту причину выбрали. Поэтому Вам пишут, что нужно ждать до 15 июня. А там, если не получите посылку, то они будут смотреть дальше. Но отписываться нужно каждые 10 дней. Вот такая ерунда.

    До таможни отслеживался и дальше больше месяца уже не обновляется трек номер в РФ. Спасибо за пояснение

  • n5320 | 20 мая 2016 в 19:47

    Добрый день. Открыл спор, что мне делать дальше? Что они хотят?

    Таймер: 8 календарных дней 10 ч ...

    Подробности:
    Вы получили свой заказ? Нет
    Вы хотите вернуть эти товары? Нет
    Причина спора: Защита заказа уже истекает, но посылка всё ещё в пути
    Общая сумма: US $ 203.99( US $ 203.99 цена товара и US $ 0.00 стоимость доставки )
    Запрос на возмещение: US $ 203.99
    Спор открыт: May. 18 2016
    Подробности запросов: The track number is not tracked more than a month. I have not received the goods. Please return my money

    В ответ такое:

    Complaints from buyer Judgement from AE Invalid Reason Proof Guide
    Purchase Protection is running out, but package is still in transit Invalid After checking the tracking information, this order is still within purchase protection time. Then you can have enough time to wait for your package. Any new update regarding your package, we will keep you updated timely or you can simply track it by go to "My orders"-"All Orders" and click "Track order". waiting for the package and confirm with us whether you have received the goods by 2016-06-15. No evidence is needed.

    Package Information
    AliExpress Shipping RBXXXXXXXXXSG In Transit
    Solutions:
    Option 1: Please continue to wait for 10 days

    Response time: 10 days