Зарегистрироваться
или войти:
Логин/Пароль
Fusher
Пользователи, последний визит 31 марта 2017 в 15:56
1
сообщение
Информация

На сайте с: 31-03-2017 года
Сообщения 1

  • Fusher | 31 марта 2017 в 15:25
    Сообщение в теме Общение с китайцами

    Получил от продавца такое сообщение:

    Dear buyer,

    So sorry to bring you trouble.

    We just got the news from the post office, I am so sorry to tell you that the post office had returned your items with unknown reason .

    Would you mind us refunding your money to you? Sorry for the inconvenience caused, sincerely hope you can forgive us.

    Looking forward to hearing from you, we will try our best to solve it for you,

    Best regards?

    Ответил ему так:

    Hello, I do not understand why this could happen. I bought several goods from different vendors on that day.One of these items has already been sent to me.No trouble sending this product. My son is waiting for this robot. Perhaps there is another way to send it to me. If this situation is solved positively, and I will receive my goods, then I and my son will be grateful to you.

    Насколько велики мои шансы, что продавец отправит мне товар, и как с ним разговаривать дальше? Возврат денег делать не хочется, т.к. вложены купоны и жду кешбека. Продавец с рейтингом "две короны" +96.1%

    BYLOON поблагодарил(а) за этот комментарий