Зарегистрироваться
или войти:
Логин/Пароль
KeF1ppp
Пользователи, последний визит 04 апреля 2018 в 10:33
3
сообщения
Информация

На сайте с: 21-03-2018 года
Сообщения 3

  • KeF1ppp | 21 марта 2018 в 12:00

    Radioman, Время обработки истекает через: 25 дн, он не успеет за это время отправить?
    Замена всей партии долгий процесс?

    Уля-ля поблагодарил(а) за этот комментарий
  • KeF1ppp | 21 марта 2018 в 10:52

    Привет. Подскажите пожалуйста что делать в ситуации. Заказал телефон, написал продавцу когда будет отправлен товар. Через несколько дней он мне отвчечает:
    Dear valued customer,
    Greetings!
    Sorry for disturbing you.
    We are terribly sorry to tell you that our warehouse just told us there are some problems about the new MIUI system of the Redmi 5 32GB global version, then we need to send it back to the factory for replacement.
    The new stock will arrive in a few days later.
    Could you please extend about 10-15 processing days for us?
    We are sincerely apologize for the problems and inconveniences we bring to you.
    Your kind understanding will be highly appreciated.
    Any problems, please do not hesitate to let us know. Sorry again.
    Warmest regards,
    Amy-ET
    сколько примерно происходит обработка заказа в данном случае?
    можно что нибудь сделать ещё?
    Заранее спасибо за ответ.

    Уля-ля поблагодарил(а) за этот комментарий
  • KeF1ppp | 21 марта 2018 в 10:47
    Сообщение в теме Общение с китайцами

    Привет. Подскажите пожалуйста что делать в ситуации. Заказал телефон, написал продавцу когда будет отправлен товар. Через несколько дней он мне отвчечает:
    Dear valued customer,
    Greetings!
    Sorry for disturbing you.
    We are terribly sorry to tell you that our warehouse just told us there are some problems about the new MIUI system of the Redmi 5 32GB global version, then we need to send it back to the factory for replacement.
    The new stock will arrive in a few days later.
    Could you please extend about 10-15 processing days for us?
    We are sincerely apologize for the problems and inconveniences we bring to you.
    Your kind understanding will be highly appreciated.
    Any problems, please do not hesitate to let us know. Sorry again.
    Warmest regards,
    Amy-ET
    сколько примерно происходит обработка заказа в данном случае?
    можно что нибудь сделать ещё?
    Заранее спасибо за ответ.

    Уля-ля поблагодарил(а) за этот комментарий