Зарегистрироваться
или войти:
Логин/Пароль
relaxxx
Пользователи, последний визит 23 мая 2015 в 11:36
9
сообщений
Информация

На сайте с: 05-06-2014 года
Город: Златоуст
День рождения: 23 октября 1992 года
Сообщения 9

  • relaxxx | 08 августа 2014 в 20:23
    Сообщение в теме Электробритва

    А на али кто еще заказывал? Стоит ли там брать бритвы за 700-1000р.?

  • relaxxx | 22 июля 2014 в 20:11

    Venomi, спор закрыт в мою пользу,теперь жду возврата денег. Спасибо за помощь!

  • relaxxx | 22 июля 2014 в 11:41
    Сообщение в теме Ох уж эти флэшки...

    Я дважды заказывал флешки,дважды паленые. В первом случае открыл спор на полный возврат средств,прикрепил скрины тестов. Продавец закрыл спор со словами,что верит мне,т.к. у него мол поступила нерабочая партия флешек и много жалоб. Во втором случае я вобще заказал флешку своему родственнику другой город. Возможности проверить у меня не было и я написал проду,что если флеш карта нерабочая.то я не буду открывать спор,а просто оставлю плохой отзыв. На что он мне сказал,что вернет деньги в полном обьеме. Флешка оказалась нерабочей. Прод,как и сказал.вернул деньги.

    Вобще,лучше флешки в Китае не покупать,переплатите лишних 200р и возьмите у нас,зато точно будете уверены в качестве

  • relaxxx | 21 июля 2014 в 15:14

    Venomi, спасибо большое! Отпишусь,как дело сдвинется с места)

    Venomi поблагодарил(а) за этот комментарий
  • relaxxx | 21 июля 2014 в 14:02

    Venomi, скрины делал на английском. Вот что высвечивается при нажатии "посмотреть результат":

    Status of case: Complaint Pending
    What the buyer/seller needs to do now:
    Buyer: if buyer has received the goods in good condition, please cancel this claim and confirm order received
    Seller: provide us with the document of delivery.

    The current status of your claim is: "A
    wait
    ing the other party's response". Please log in to http://trade.aliexpress.com/issue/issueDetail.htm?issueId=60148357416561 to check the status of your case. If you have evidence or proposal to provide, please click "Respond Now".

    Dear Kirill B.,

    Thank you for contacting Alibaba. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order 61868926246561.

    The tracking
    number
    shows the goods are in transit, we'll ask seller to contact shipping company to confirm the status of package within 5 calendar days. Please kindly understand that we need time to collect evidence or proposal from your Seller for a better understanding of the situation. We kindly suggest you need positively negotiate with your seller regarding this dispute.

    If you have received the goods in good condition, please cancel this claim and confirm order received. If we don't receive any feedback about the product problems after the goods are delivered, we will release the payment to your seller based on the delivery information.

    PS: If there’s any agreement reached with the supplier before this case is closed, please provide your supportive evidence on the complaint center. Or AliExpress shall have the right to proceed to handle the Claim based on the supporting documents available and/or the settlement terms reached in the Order Messages within the Time Limit between the Buyer and the Supplier.

    Your understanding and cooperation will be appreciated.

    Best regards,

    Daisy

    AliExpress Case Management Team

    Please note that when you cancel the claim, we will assume you agree to release the payment to the seller.

Загрузить ещё...