Зарегистрироваться
или войти:
Логин/Пароль
alexeibandurov
Пользователи, последний визит 07 декабря 2014 в 13:41
12
сообщений
Информация

На сайте с: 24-10-2014 года
Сообщения 12

  • alexeibandurov | 04 декабря 2014 в 13:15

    смех дождя, в истории споров в столбце Ддействие- написано -процесс возврата средств, а в платежах пока ничего кроме оплаты нет. можно ли спор отменить сейчас и заново открыть?

    браузер ступил, извините )

  • alexeibandurov | 04 декабря 2014 в 13:05

    смех дождя, ну так как мне своего добиться? могу ли я сейчас отменить спор и начать его заново? кнопка отменить спор - еще активна

  • alexeibandurov | 04 декабря 2014 в 12:56

    смех дождя, вот письмо с али -

    Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response.
    Please log in to <http://trade.aliexpress.com/issue/issueDetail.htm?issueId=60267980407760> to respond the case before the due date.
    ----------------------------------

    Dear Alexei Bandurov,
    Thank you for contacting AliExpress. This is Yoyo from AliExpress Case Management Team.
    We apologize for the inconvenience that may have caused to you. Due to an unexpected surge in order volume, we are experiencing a backlog of cases. We are doing our best to process your case as soon as possible. Thank you very much for your patience and understanding.
    Please kindly understand that our mediation is on the basis that you provided enough evidence for your claim. If you failed to provide sufficient valid evidence eventually, AliExpress Case Management Team could not consider your claim as requested.
    Regarding your dispute about the order<63869034717760>, Aliexpress can provide you two following options, and we kindly invite you to choose one of them:
    Option 1) 377.13 RUB refund without returning goods. (We checked the information and supportive evidence you provided for this dispute, your claim about the quantity problem is accepted. According to the problem of the order, we can provide you this partial refund option. If you would like to get a full refund, we suggest you to choose option 2.)
    Option 2) Return the goods for a full refund. (Please kindly note that if there is no agreement that seller pay the returning shipping fee, according to the return policy that seller set for this order, buyer may need to pay for the returning freight; Thus a partial refund as compensation would be a better choice if you would like to keep the product that still has certain value.If you choose this way, we will ask seller to provide the returning address. Please be aware that the returning address must be confirmed or provided by seller. If you send it to a wrong place, you will be responsible for the loss.)
    Please let us know your choice or other remarks within 3 calendar days. If you fail to choose or reach an agreement with seller before the deadline, we will close this dispute directly according to the option 1. If the seller provides valid counter evidence as response, we might update options you could choose.
    Note: If you have already settled the dispute with seller, please kindly give a response in the complaint center so that we can be informed and follow this dispute based on the settlement.
    Thank you in advance for your understanding and great cooperation.
    Best regards,
    Yoyo
    AliExpress Case Management Team

    т.е. мне дали два варианта, я был не согласен, обратился в поддержку, где мне сказали чтобы я ответил и написал что не согласен и хочу 450 руб. я так и сделал. сейчас новое письмо

    Status of case: Complaint Closed

    Refund amount: USD 9.49
    Reason: As buyer and seller couldn't reach an agreement, refund is issued as per the previous suggestion we gave.

    Reminder: Normally buyer will receive the refund in 7-10 business days.
    Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Dear Alexei Bandurov,

    The dispute (order id: 63869034717760 ) has been closed today and we have made a mediation. Please log in to <http://trade.aliexpress.com/issue/issueDetail.htm?issueId=60267980407760> to check the result.
    Please spare a few minutes to provide feedback on the service I have provided. We strive on improving our performance consistently, and feedback ratings help us evaluate our performance further.

    Thank you for your cooperation and support, and hope you have a great experience shopping with AliExpress.

    Your understanding and cooperation will be appreciated.

    Best regards,
    Yoyo
    AliExpress Case Management Team

  • alexeibandurov | 04 декабря 2014 в 12:44

    смех дождя, так как мне отстоять свою точку зрения? не то что мне система предлагает?

  • alexeibandurov | 04 декабря 2014 в 12:23

    Добрый день! Ситуация такова Заказ №63869034717760 (Номер спора:4003766705), заказывал костюм, именно костюм http://www.aliexpress.com/snapshot/6249294302.html, продавец прислал только верх от костюма, был спор, в котором продавец пишет что посылка нормальная. но она в Россию пришла весом не 0.7 кг как было на сайте а всего 0.288 гр., фото и скрин с почты выкладывал в спор. продавец пропал и больше в свое оправдание ничего не пишет. мне предложили вернуть 50% - от заказа. весь заказ 754 руб.26 коп. я прошу 450 руб возмещения. Для меня суть сейчас не в деньгах. просто иду на принцип. Ведь так можно высылать "олимпийки" как бы костюмом а потом возвращать только часть, и эта продажа будет успешной, так как олимпийка отдельно стоит гораздо дешевле.

Загрузить ещё...